vineri, 18 mai 2012

Am deschis....

Salut, bine te-am gasit!
Am deschis aceasta vitrina virtuala pentru tine si pentru cei dragi tie.


Aici voi prezenta creatiile mele proprii, iti voi impartasi cateva secrete ale acestei meserii minunate, aceea de "sarto" cum ar spune urmasii lui Dante Alighieri.


Totul incepe cu un dialog in fata oglinzii, un joc al mainilor intre metru si tesaturi, un dialog invizibil intre ce este si ce va fi un material la metru si o viitoare creatie. Este ca si cum ai da viata, a conjuga verbul "a creea" intre timpul prezent si viitor imediat. Se naste astfel si o "relatie de creatie" intre client si profesionist, cu spicuiri de consultanta construita pe empatia dintre cei doi. 


Este un itinerar al perfectiunii, de la prima proba la proba finala, cea definitiva, si fiecare etapa este de o importanta vitala, de la alegerea materialului, a accesoriilor, a culorilor, la etapa masurat/croit/taiat/surfilat, si apoi verdictul final al oglinzii.


E pasiune, e munca dedicata, e fler, e vocatie.
De ce o fac? Simplu, pentru acea lumina si sclipire din ochii celor ce se privesc in oglinda la proba finala si spun cu voce tare: 
" - Da, domnule, se merita sa imi fac aici un costum "pe masura".


Vorba multa saracia omului..... 
Ce spui, ma insotesti in acest itinerar virtual? Hai sa descoperim impreuna cate ceva....nou pentru tine sper....si placut.....si distractiv.   

9 comentarii:

  1. Pai.....asteptam creatiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putina rabdare, putintica rabdare, ma pricep mai mult la ac+ata+metru+foarfeca decat la postari pe blog. Dar cu multa rabdare le vom face pe toate, multumesc frumos pentru incredere, sper sa nu va dezamagesc.

      Ștergere
  2. Hai domnule Croitoresc, arata-ne costumele alea frumoase. Faci si rochii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care croitor ce se respecta nu face si rochii? Bineinteles, raspunsul este deci afirmativ, in scurt timp voi posta aici cateva creatii. Multumesc de vizita si de comment.

      Ștergere
  3. Sa fie intr-un ceas bun. Abia astept sa te citesc. Blogul arata perfect si te imbie la citit. Pe mine in orice caz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam fain SewingZoe, sper sa ma ridic la inaltimea asteptarilor, desi cunoscatorii stiu deja ca blogul tau e la superlativ absolut....si recunosc ca a fost un imbold si o sursa de inspiratie pentru mine.
      Tinem aproape ;-)

      Ștergere
    2. Dragul meu, eu sunt numai un amator/ autodidact tocilar, de profesiune jurist. Nu am nimic in clin cu croitoria la nivelul tau. Asa ca chestiile cu adevarat faine numai de la tine vor veni.
      Am inteles ca esti barbat. Nu vreau sa fiu dusmana sexului meu, dar cred ca adevaratele varfuri in croitorie tot barbatii sunt. Asa ca am mari sperante in ceea ce te priveste.
      Ai auzit vreodata de croitorul Ron Collins, care face Power Sewing cu Sandra Betzina. Eu sunt topita dupa el, desi nu am decat un dvd cu el. E un maestru deosebit. Sa vezi ce costume si camasi face. PER-FECT! Si arata si bine, caci cum spun olandezii 'si ochiul meu vrea sa se desfate'.
      http://www.youtube.com/watch?v=pujARgDRB20
      Unde esti in Romania, in Galati?

      Ștergere
    3. Woooww, ce comment...Multumesc inainte de toate. Da, sunt in Galati, fac meseria asta de multi ani, si eu sunt un autodidact dar am avut si profesori buni la inceputul carierei mele. Am vazut video-ul ce mi-ai trimis, dincolo de informatia din acel material m-a impresionat cat de relaxat e tipul cand vorbeste....ei bine, cred ca asta lipseste poporului nostru la ora actuala, indiferent de meseria ce practica.
      Numai bine!

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Comentaţi vă rog la obiect, fără cuvinte obscene, trivialităţi şi jigniri. Atacurile la persoană sau comentariile pe lângă subiect vor fi cenzurate.
Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.